BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 28, 2009

Junior dtg...

Selama 3 sem aku dok kat Uitm kedah ni..., semalamlah baru aku kembali ke bilik asalku demi menyambut ketibaan junior..selama ni aku illegal merempat kat bilik lyana....dari sem 1 lagi... pihak kolej x tau pun..ader gk ar depa pnah sport check, tp juz check brg elektrik ja...students diorang x pnah check ppun...baguih la...selamat beta...wakaka....



semalam gk ar, kali pertama sepanjang aku dok sni dikunjungi pelawat..waa...terharu beb..walaupun bukan parents aku, tp best gk ar...depa ni pakcik n makcik aku....anak diorg merangkap sepupu aku ni dpt tawaran amik electrical engineering kat uitm p.penang..so, dtg skali ar melawat aku disini..huhu...Dpat mkn free dowh kat tanjung dawai..mkn besaq!!!Alhamdulillah...

Then, mlm dlm pukul 10.30 baru aku balik uitm setelah dari petang pi jln2 bersama mereka.. lepas isyak..trus aku kemas2 angkat pindah barang ke bilik asal....lepas mop2, kemas2 malam2 bute tu..., wat pendinding sume...tidur lah aku sorg2 dgn nyenyak nye..huaaaa

Pagi2 lagi junior aku dh dtg..ader 2 org...bagus gk family diorg ni..nenek atuk sedara mara sume dtg...haih.tibe teringat kat parents...touching la plak...haih... sok adik aku firdaus masuk utm..amik course ukur tanah...To my bro,Daus... jage diri elok2 kat sne nnti...focus tu penting!!! paham... Jangan hancurkan harapan mama n abah yg dh bagi kat kite adik beradik..bela nasib keluarga, agama, bangsa dan negara....Allahuakbar!!!

3 comments:

Macham Iz Punye said...

hahaha sama ah weh kau dgn ama dulu kira menumpang haram ish ish ish

Farid90 said...

Assalamualaikum...
haha, kau ni memang jenis suka makan percuma..tak pun apa pun nak percuma..haha
aku pun terima adik-adik baru, harap diaorang tahu tujuan sebenar kesini, bukan main-main sahaja.Kita pun kena tolong diaorang, kau jangan buli pulak.. tak pun kau kena buli..haha.. barulah batu!(rox)..haha

tokie_rox said...

haha,...to iz....ya..kami mmg bersama2 pndtg haram di tpt org...die pi bilik lain, aku pi bilik die..ader chemistry ar tu...ahha...

to farid..woi pakcik! x syg mulut ka ni...haha...org bg mende free..msti ar ske..x kan nk tolak kot... rezeki jgn ditolak..haha...aku dh mmg biasa dh kene buli ni..so, bile junior dtg..aku nk buli balik!!! baru ar justice!! wakaka